Lekker snel internet - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Joshua Prins - WaarBenJij.nu Lekker snel internet - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Joshua Prins - WaarBenJij.nu

Lekker snel internet

Door: Joshua

Blijf op de hoogte en volg Joshua

06 Maart 2015 | Nederland, Borculo

En zo zit je snel een paar weken in Taize. Ik heb nog een paar minuten internet over. Alles gaat goed hier. Na en gezellige tocht met Alex voel ik me hier al helemaal op mn gemak! Het is super leuk om hier te zijn.

Ik slaap samen op een kamer met Adam, leuke kerel uit Engeland. We zijn met een gezellige groep in het vrijwilligerhuis genaamd Maison Brule. Ik heb samen met broeders in de gemeenschap gegeten en het bevalt me goed. Ik weet niet wat ik moet vertellen, er zijn zovee indrukwekkende dingen.

Met dit vertraagde eerste bericht wil ik laten weten dat ik hier veilig zit en ik het naar mijn zin heb hier. Ik denk veel aan jullie!

Ik kan niet voorspellen wanneer mijn volgende verslag zal zijn

joshua_prinsATlive.nl

  • 16 Maart 2015 - 09:52

    Jolanda:

    Hoi Joshua,

    Zat vanochtend wat te zoeken op internet en dacht opeens aan jou!
    Hoe zou het met je gaan. Ik vond joshuataize.waarbenjij.nu... Yes, wat leuk.
    Je bent goed aangekomen en de eerste kennismaking, soort van hernieuwd thuiskomen in Taize is dus goed verlopen.
    Heb me aangemeld voor de mailinglist en hoop zo jouw berichten te kunnen volgen.

    Zal er naar uitkijken.. ik weet zeker dat er meer mensen zullen zijn, die ook aan jou denken en graag jouw ontdekkingen en avonturen willen volgen.

    wens je heel veel plezier, mooie nieuwe ontmoetingen en veel goeds!

    Groeten van Jolanda

  • 30 April 2015 - 22:35

    Je Swaggerboy Ernst:

    Hey Josh,

    Hoe bevalt het daar? We missen je allemaal, en hopen snel weer wat van je te horen!

    Grtz from tha g@ng

  • 30 April 2015 - 22:38

    Peanut:

    Hey Josh!!!!!!

    Ik wou vragen hoe het gaat met je, maar Je Swaggerboy Ernst was me voor =/

    Wanneer ga je foto's en video's plaatsen?

    we willen wel wat zien ofc :)

    Groetjes
    Quinta :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borculo

Mijn eerste reis

Reizen

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2015

Lekker snel internet

11 Februari 2015

Voorbereidingen
Joshua

Vanaf 14 februari ga ik op reis naar Taizé. enzo

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 1533

Voorgaande reizen:

14 Februari 2015 - 31 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: